bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

کوئينزپارک رنجرز0-1چلسي: انتقام آبي
 

شاگردان ويلاس بواس انتقام شکست از کوئينزپارک رنجرز در ليگ برتر را در جام حذفي گرفتند.


 چلسی با تک گل خوان ماتا از روی نقطه پنالتی، میزبانش کوئنزپارک رنجرز را شکست داد و به مرحله بعد جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد.
 چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و اولین موقعیت بازی را خوان ماتا به دست آورد اما ضربه او از داخل محوطه جریمه در چهارچوب نبود.
 چند دقیقه بعد فرناندو تورس صاحب موقعیتی مشابه شد اما ضربه این مهاجم اسپانیایی نیز هم نتوانست قفل دروازه میزبان را باز کند.
 در دقیقه 40 همکاری ماتا و رامیرس یک موقعیت خوب را نصیب آبی ها کرد اما بازیکن برزیلی چلسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

 در آغاز نیمه  دوم مارک هیوز یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و فدریکو ماکدا، مهاجم قرضی تیمش را به میدان فرستاد اما باز هم این آبی ها بودند که این نیمه را بهتر آغاز کردند.
 حرکت خوب تورس و پاس او برای استوریج می توانست اولین گل بازی را رقم بزند اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
 سرانجام خطای هیل روی استوریج در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی نصیب چلسی کرد و خوان ماتا آن را تبدیل به گل کرد تا آبی ها 1-0 از حریف پیش بیفتند.

  در ادامه بازی موقعیت های چندانی ایجاد نشد و آبی ها با همان یک گل به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنند.

 

 
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

منچستريونايتدسومين جام را هم ازدست داد
 

تيم فوتبال منچستريونايتد از گردونه‌ي رقابت‌هاي جام حذفي انگليس هم حذف شد تا شاگردان فرگوسن پس از کنار رفتن از ليگ قهرمانان اروپا شرايط سختي را تجربه کنند.


 دو تيم منچستر يونايتد و ليورپول در چهارچوب مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي فوتبال انگليس در ورزشگاه آنفيلد به مصاف يکديگر رفتند و اين بازي در پايان با برتري 2-1 ليورپول به خاتمه يافت.

 در اين ديدار ابتدا بازيکنان ليورپول با گل دقيقه 21 دنيل اگر پيش افتادند، اما پارک جي سونگ بازيکن کره‌اي منچستر يونايتد با گل دقيقه 39 خود بازي را به تساوي کشاند تا دو تيم با همين نتيجه به رختکن بروند. در آخرين دقايق بازي درک کويت يک بار ديگر دروازه منچستر يونايتد را باز کرد تا ليورپول پس از پيروزي مقابل منچستر سيتي در جام اتحاديه، اين بار در جام حذفي تيم اول شهر منچستر را هم از پيش رو بردارد.

 پيش از اين ديدار نيز چلسي موفق شده بود با گل دقيقه 61 خوان ماتا که از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند با نتيحه 1- صفراز سد کويينز پارک رنجرز عبور کند.

 آرسنال نيز فردا (يک‌شنبه) ميزبان آستون ويلا خواهد بود. ساير بازي‌هاي مرحله يک شانزدهم نهايي جام حذفي تا ساعاتي ديگر برگزار مي‌شود.

 به اين ترتيب تيم فوتبال منچستريونايتد که ديگر شانسي براي رسيدن به جام قهرماني در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، جام اتحاديه و جام حذفي ندارد تنها بايد به دنبال پيشي گرفتن بر رقيب همشهري و دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس باشد.

 
 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

زادمهر:معمارزاده نياز به بازسازي دارد
 

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: ميثاق معمارزاده نياز به بازسازي روحي و رواني دارد.


 محمد رضا زادمهر گفت: من در حال حاضر زیاد نزدیک باشگاه نیستم که بخواهم در خصوص پرسپولیس اظهار نظر کنم و سعی می‌کنم از طریق مطبوعات و تلویزیون اخبار را پیگیری کنم اما مسئولیت اول فنی در پرسپولیس دنیزلی است.

 وی درباره بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت عنوان کرد: درست است پرسپولیس در آبادان ۴ گل خورد اما به نظر من عملکردش چندان بد نبود. زدن ۲ گل در خانه حریف خوب است تنها مشکلی که پرسپولیس را آزار داد اشتباهات فردی بود و همین موضوع باعث شد شرایط نرمال نباشد. پس از بازی دنیزلی اظهارنظری منطقی داشت و گفت سرنوشت بازی را با فونیکه‌سی و معمارزاده مشخص کردند.

 زادمهر درباره عملکرد معمارزاده خاطرنشان کرد:‌ معمارزاده دروازه‌بانی است که از لحاظ فیزیکی فاکتورهای خیلی خوبی دارد. او در مقطعی در فولاد و سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی راهی تیم ملی شد اما اکنون نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. این هم به ظرافت کادر فنی برمی‌گردد تا با این بازیکن چگونه رفتار کنند.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

تيم شرفي هماني است که دور رفت ما را برد
 

اصغر کامياب مربي تيم فوتبال شاهين در روزي که فيروز کريمي به کنفرانس پيش از بازي اين تيم با مس سرچشمه نيامده بود گفت: بازي حساسي داريم. اين تيم در روزهاي اوج شاهين در دور رفت 3 امتياز از ما گرفته واگر دست کم گرفته شود بازهم خطر آفرين است چون چيزي براي از دست دادن ندارد.


 وی ادامه داد: شرفی شناخت خوبی از فوتبال بوشهر دارد ومربی بزرگی است اما ما می خواهیم با یک بازی هجومی سه امتیاز بگیریم. در طول 90 دقیقه هر چه زودتر به گل برسیم بهتر است زیرا فشار روانی از روی دوش تیم برداشته می شود.

 کامیاب از غیبت شکوری به دلیل محرومیت خبر داد و تصریح کرد: کرار وتنهایی هم مصدوم هستند. تنهایی از کشیدگی رباط رنج می برد وپور خسروانی هم با کمر درد مواجه شده که امیدواریم برسد چون در غیاب او با کمبود مهاجم روبرو می شویم.
 
 او خاطرنشان کرد: فردا هواداران به کمک تیمشان بیایند چون این تیم متعلق به آنهاست ،کامیاب از هدفگذاری شاهین برای کسب امتیاز گفت وافزود: باید تا پایان هفته بیست وهفتم حداقل 33امتیازی شویم. ما دو مساوی خوب خارج از خانه گرفتیم و خود را باز یافته ایم.
 
 مربی شاهین در مورد اینکه چرا این تیم همواره برای بقا می جنگد هم گفت: قراردادهای ما با تیم های خوب لیگ برابری می کند. روز اول هم برای قهرمانی تیم می بندیم اما هنوز شخصیت حرفه ای نداریم و به همین دلیل هدفگذاری های اشتباه ما را به نزول می کشاند. البته مشکلات ساختاری باشگاه هم خودش در زمین بازی نشان می دهد. امیدوارم با آمدن مدیر عامل باشگاه که شنیده ام در سمت دولتی اش موفق بوده اینجا هم شاهد تغییرات ساختاری خوبی باشیم.
 
 وی در مورد تغییر در کادر فنی در صورت عدم کسب برد در بازی فردا اظهار داشت: به نظر شخصی من یا تغییرات مداوم مشکلی حل نمی شود. ما هرسال مربی عوض کرده ایم وهمیشه هم اوضاع مان فرقی نکرده.
 
 کامیاب در پاسخ به این سئوال که وقتش نرسیده نفر اول شود گفت: من در خدمت شاهین هستم وبه این مسائل توجهی ندارم. هدف من خدمت به تیم استانم است.

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

هوندا در آستانه پيوستن به لاتزيو
 

مهاجم ژاپني باشگاه زسکا مسکوي روسيه در آستانه پيوستن به باشگاه لاتزيو ايتاليا قرار دارد.


 هوندا 25 ساله در مهلت نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه لیورپول و پاریسن ژرمن قرار گرفته بود اما اکنون در آستانه پیوستن به لاتزیو قرار دارد.
 
 هوندا در گفتگو با "نیکان اسپورتس" گفت: با پیوستن به لاتزیو موافقت کردم. اکنون باشگاه در حال انجام مذاکرات نهایی است اما من هنوز با سران لاتزیو به توافق نرسیده‌ام. در فوتبال امروز هم هیچ چیز تا ساعات پایانی مهلت نقل و انتقالات قطعی نیست.
 
  هوندا پیش از این در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرده بود لیگ ایتالیا نسبت به چند سال گذشته کیفیت خود را از دست داده و دیگر بهترین لیگ فوتبال جهان نیست اما همچنان از نظر تاکتیک‌های دفاعی در رده نخست لیگ‌های فوتبال جهان است و موفقیت برای هر مهاجمی در این لیگ کار بسیار دشواری است.
 
 "یوگنی گینر"، رئیس باشگاه زسکا دوشنبه گذشته اعلام کرد 2 تا 3 میلیون یورو بر سر رقم انتقال هوندا با باشگاه لاتزیو اختلاف داریم.
 

نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

رحمتي:تراکتورسازي باتمام قوا به ميدان مي‌آيد
 

هافبک تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه تراکتورسازي در بازي برابر اين تيم با تمام قوا ما به ميدان مي‌آيد، گفت: تبريزي‌ها نمي‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده اين بازي باشند.


 کیانوش رحمتی در مورد دیدار حساس این تیم برابر تراکتورسازی تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طول تاریخ بازی‌های استقلال و تراکتورسازی، همیشه جذابیت بالایی داشته و تماشاگران بسیاری از این بازی استقبال می‌کنند. مطمئنا با توجه به شرایط دو تیم در لیگ امسال، حساسیت این مسابقه به مراتب بیشتر از بازی‌های گذشته است.
 
 وی با بیان اینکه تراکتورسازی می‌خواهد با پیروزی در این بازی صدرنشین لیگ شود و با تمام قوا برابر ما به میدان می‌آید، تاکید کرد: کادر فنی تیم تراکتورسازی روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است. تبریزی‌ها نمی‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده این بازی باشند و قصد دارند با برتری در این بازی شانس قهرمانی خود را افزایش دهند.
 
 هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه در این مدت بیکار نبوده‌ایم، افزود: با توجه به فاصله کم مسابقات، در این مدت طوری تمرین کرده‌ایم که آماده این دیدار شویم. همچنین پیروزی برابر فولاد به ما کمک کرد با روحیه بسیار بالا به مصاف تراکتورسازی برویم.
 
 وی با ستودن تلاش کادرفنی این تیم خاطرنشان کرد: مظلومی و دستیارانش در این سه روز زحمات زیادی کشیده‌اند تا بازیکنان را برای این مسابقه چه از نظر فنی و چه از نظر روحی، به شرایط ایده‌آل برسانند.
 
 رحمتی در پایان گفت: با پیروزی برابر تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس آماده‌تر خواهیم شد تا همانند چهار بازی گذشته این تیم تهرانی را در شهرآورد پایتخت شکست دهیم. ضمن اینکه با برتری در این دو بازی قطعا راهمان برای قهرمانی هموار خواهد شد.
 
 دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت 15:30 دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد