bia2looloo
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

امروز دوشنبه هفتاد و يكمين سالروز تولد «آل پاچينو»، بازيگر نامدار سينماي آمريكا و جهان است.

آل پاچينو با نام كامل «آلفردو جيمز پاچينو» و نام مستعار «ساني» متولد 25 آوريل 1940 در نيويورك از پرآوازه‌ترين بازيگران تاريخ سينماست كه هشت‌بار نامزد جايزه اسكار شده است.

پاچينو كه قد نسبتا كوتاهي (170 سانتي‌متر) در دنياي بازيگري دارد به‌عنوان يكي از بزرگ‌ترين بازيگران در تمام دوران تاريخ سينما ياد مي‌شود.

پدرش سالواتور پاچينو کارمند شرکت بيمه و مادرش رز پاچينو خانه‌دار بود. والدين او هنگام کودکي او از هم جدا شدند. پدربزرگ و مادربزرگ او در اصل اهل سيسيل بودند.

وي در دوران جواني و در حالي که بيش از 22 سال از زندگي‌اش نمي‌گذشت، مادرش را از دست داد. پاچينو پيش از مرگ مادرش، زندگي چندان لذت‌بخشي را پشت سر نگذاشته بود و چون والدينش خيلي زود از هم جدا شده بودند، مجبور شد به همراه مادرش به خانه پدربزرگش نقل مکان کرده و در آن‌جا اقامت کند.

ورود او به عرصه بازيگري را بايد سال 1969 دانست. پاچينو در اين سال در فيلم «ناتالي و من» بازي کرد و دو سال پس از آن نيز ايفاي نقشي در «وحشت در نيلي پارک» را پذيرفت. اما بازي در اين دو فيلم هرگز او را راضي نکرد تا اينکه فرانسيس فورد کاپولا تصميم به ساخت يکي از شاهکارهاي تاريخ سينما يعني فيلم «پدرخوانده» گرفت و نقش «مايکل کورلئونه» به او واگذار شد. در ابتدا کاپولا جک نيکلسون را براي ايفاي نقش در پدر خوانده انتخاب کرد، اما نيکلسون اين پيشنهاد را رد کرد چراکه به گفته خودش نقش يک ايتاليايي را بايد يک ايتاليايي بازي کند و با اين کار ناخواسته بزرگترين شانس زندگي پاچينو را به او بخشيد. پاچينو براي اين فيلم نامزد دريافت جايزه اسکار بهترين بازيگر نقش مکمل مرد شد که به آن نرسيد.

در سال 1973 او در فيلم‌هاي مترسک و سرپيکو بازي کرد. در مترسک نقش آدمي سرگشته را داشت که در پي هويت خويش است و در سرپيکو نيز يک پاچينوي تمام عيار بود. وي در اين فيلم نقش فرانک سرپيکو افسر پليسي را بازي کرد که فساد افسران مافوق خود را افشا مي‌کند. پاچينو در همان سال بار ديگر نامزد دريافت اسکار شد، اما باز هم اين جايزه نصيبش نشد. با اين حال منتقدان، جايزه گلدن گلوب را به سبب بازي در سرپيکو به وي اهدا کردند.

از ديگر بازي‌هاي چشمگير پاچينو مي‌توان به حضورش در فيلم‌هاي پدرخوانده 2 (1974)، بعد از ظهر سگي (1975) و فيلم و عدالت براي همه (1979) اشاره کرد. پاچينو براي بازي در همه اين فيلم‌ها نامزد اسکار شد ولي بدان دست نيافت. او مي‌گويد: «من براي اسکار بازي نمي‌کنم، چون بازيگري عشق من است، عشقي که هرگز نمي‌توانم رهايش کنم».

او براي بازي در فيلم‌هايي چون کرامر عليه کرامر (1979)، اينک آخرالزمان و متولد چهارم جولاي (1989) دعوت شد ولي او اين پيشنهادها را قبول نکرد. هنگامي که کاپولا براي فيلم اينک آخرالزمان او را دعوت کرد، پاچينو در يک جمله پاسخ منفي به او داد: «من با تو به جنگ نخواهم آمد».

دهه1990 را براي بايد دهه نويني براي پاچينو دانست، زيرا او که پس از بازي در فيلم انقلاب (1985) مبتلا به ذات الريه شده و مدت چهار سال نيز از عالم سينما دور مانده بود، در فيلم درياي عشق (1989) بار ديگر خوش درخشيد.

جاني (1991)، گلن گري گلن راس (1992)، راه کارليتو (1993)، مخمصه (1995)، تالار شهر (1996)، وکيل مدافع شيطان، دني براسکو (1997) و خودي (فيلم) (1998) اشاره کرد. اما برترين فيلم او در اين دهه، بوي خوش زن در سال 1992 است که جايزه اسکار را برايش به ارمغان آورد. او در اين فيلم ايفاگر نقش مرد نابينايي بود که عشق به همنوع را به بهترين شکل ممکن بيان مي‌کند.

علاوه بر جايزه اسکار، جايزه گلدن گلاب نيز براي اين فيلم از سوي منتقدان، به او اعطا شد. زماني که نقش شيطان در فيلم وکيل مدافع شيطان (1997) را ايفا کرد، همه بزرگان، نامداران و تماشاگران سينما و مردم عادي او را نابغه خواندند.

در سال1996 از سوي انجمن گوتام جايزه ويژه يک عمر فعاليت هنري نصيبش شد و پيش از آن نيز از سوي فستيوال بين المللي فيلم سن سباستين اسپانيا، جايزه مشابهي به او اهدا شد.

او در سال 2002 در فيلم بي‌خوابي نقش يک کارآگاه را بازي کرد که در تعقيب يک قاتل حرفه‌اي است. تاجر ونيزي (2004) را بايد بهترين فيلم او از سال 2000 به بعد دانست.

پاچينو در بازيگري داراي سبک ويژه‌اي است و به واقع سرشار از استعداد است و به خوبي مي‌تواند ايفاگر هر نقشي باشد. نکته برجسته در بيشتر بازيهاي او اين است که مخاطب را با خود همراه مي‌سازد. صداي گرم و دلنشين او در بازي به پاچينو کمک فراواني مي‌کند، گويي اعضاي بدنش همه هنگام بازي واقعاً بازيگر هستند.

کمتر بازيگري در سينماي جهان مي‌توان يافت که نظير پاچينو قدرت بازي با چشم را داشته باشد. چشمان پاچينو قدرت صحبت کردن با مخاطب را دارد و مي‌توان برق خاصي را در ديدگان وي احساس کرد. اين يکي از امتيازات منحصر به فرد اوست و فيلم «پدرخوانده 2» اوج بازي وي با چشم‌هايش به‌شمار مي‌رود. قدرت و تأثير نگاه او صحنه‌هاي جاودانه‌اي را در تاريخ سينماي جهان خلق کرده است. به‌عنوان مثال بازي استثنايي او در سکانس مرگ سولاتسو و پليس خيانت کار در فيلم پدر خوانده 1 ، استعداد بي نظيرش را به نمايش مي‌گذارد.

در ميان ستاره‌هاي هاليوود، بازيگران انگشت‌شماري چون مارلون براندو را مي‌توان يافت که صدايي مانند او داشته باشند.

«آل پاچينو» طي پنج دهه حضور فعال در دنياي سينما در فيلم‌هاي ماندگاري بازي كرده است كه از مهم‌ترين آنها مي‌توان به پدرخوانده، سرپيکو، بعدازظهر سگي، عدالت براي همه، گشت‌زني، صورت زخمي، بوي خوش زن، مخمصه، وکيل مدافع شيطان، كافه چيني، تاجر ونيزي، سيزده يار اوشن و قتل منصفانه اشاره كرد.

وي براي فيلم‌هاي «پدرخوانده»، «سرپيكو»، «پدرخوانده2»، «بعدازظهر سگي» «عدالت براي همه»، «گلن گلي گلنراس»، «ديك تريسي» و «بوي خوش زن» نامزد جايزه اسكار بود كه براي فيلم آخري موفق به دريافت اين جايزه شد.

جايزه بافتا بهترين بازيگر مرد، چهار جايزه گلدن گلوب، بهترين بازيگر جشنواره كارلووي واري، بهترين بازيگر جشنواره سن‌سباستين و دريافت شيرطلاي افتخاري جشنواره ونيز در سال 1994 بخشي از افتخارات سينمايي اين بازيگر سرشناس هستند.


نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

با پيوستن «ميرلي انوز» به پروژه سينمايي «جنگ جهاني z» برادپيت همبازي‌هايش را در اين فيلم شناخت.

اين جديدترين فيلم حصول شركت فيلمسازي پارامونت است.

بنابر اعلام امپاير آنلاين، ميرلي انور در اين فيلم نقش همسر برادپيت به ارائه نقش مي‌ردازد.

«مارك فورستر» كارگرداني پروژه سينمايي «جنگ جهاني زد» را برعهده دارد.

داستان فيلم تصويري از كره زمين 10 سال پس از اپيدمي شدن حضور زامبي‌ها را به تصوير مي‌كشد.

فيلمنامه «جنگ جهاني زد» توسط «جي. ميشل استارزينسكي» و «مت كارناهان» نوشته شده است و تهيه و توليد آن برعهده شركت فيلمسازي «پلان بي» است كه برادپيت مديريت آن را برعهده دارد.

براد پيت، پسر محبوب هاليوود كه 48 ساله است، سال پيش پس از اكران جديدترين فيلم‌اش در برلين اعلام كرد، سينما ديگر هيچ جذابيتي براي وي ندارد و قصد كناره‌گيري از دنياي سينما را دارد.

از مهم‌ترين فيلم‌هاي براد پيت مي‌توان به تروا، دوازده يار اوشن، آقا و خانم اسميت، بابل، بزرگ قلب (2007)، سرگذشت عجيب بنجامين باتن (تهيه کننده)،‌ سيزده يار اوشن،‌ ترور جسي جيمز به‌وسيله رابرت فورد بزدل، شانتارم، (تهيه کننده)، کيفيت بازي (تهيه کننده - بازيگر)، بعد از خواندن بسوزان، شانه‌هاي اطلس، «چاد اشم» و حرامزاده‌هاي عوضي (2009) اشاره كرد.

مارك فوستر كارگردان سوئيسي الاصل كه با ساخت آثاري چون «عجيب‌تر از داستان» ‌و «مونستربال» به اعتباري جهاني دست يافته اخيرا ساخت فيلم «رانندگي كيت» ‌را به پايان رسانده است.


نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

کوئنتین تارانتینو فیلم وسترن «جانگو آزاد شده» را برای شرکت واینستین کارگردانی می‌کند.
اسیسی شر و پیلار ساون این فیلم را تهیه می‌کنند.


تارانتینو یک فیلم وسترن می‌سازد


صفحه اول فیلمنامه «جانگو آزاد شده» در اینترنت منتشر شده است. تارانتینو هنوز درمورد بازیگران فیلم جدید خود تصمیم نگرفته است.

شرکت واینستین سال 1994 با همکاری شرکت میراماکس فیلم موفق «داستان عامه‌پسند» را توزیع کرد که در دنیا بیش از 200 میلیون دلار فروخت. این فیلم برنده جایزه نخل طلای جشنواره کن شد و تارانتینو برای آن برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی شد.

این فیلمساز 48 ساله آخرین بار سال 2009 فیلم «لعنتی‌های بی‌آبرو» را روی پرده سینماها داشت که در دنیا 6/313 میلیون دلار فروش داشت و نامزد هشت جایزه اسکار شد.

«سگدانی»، «جکی براون»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» از دیگر ساخته‌های تارانتینو است. او پارسال رئیس هیئت داوران بخش مسابقه جشنواره فیلم ونیز بود.
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon
نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

اهنگ جدید 2pmخیلی خوشمله

دانلود

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

 

اینم ۲۰ تا از پولدارترین بچه های

kpop
1. Big Bang's G-Dragon

 

2. Lee Seung Gi
3. IU
4. Jang Geun Suk
5. SS501's Kim Hyun Joong
6. C.N. Blue's Jung Yong Hwa
7. Hwang Jung Eum
8. Super Junior's Leeteuk
9. After School's UEE
10. Big Bang's T.O.P
11. 2PM's Taecyeon
12. Girls' Generation's Yoona
13. 2AM's Jo Kwon
14. 2NE1's Dara
15. KARA's Hara
16. Super Junior's Shindong
17. G.NA
18. BEAST's Yong Jun Hyung
19. T-ara's Eun Jung
20. 2PM's Nichkhun

 

نگارش در تاريخ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

شبکه تلویزیونی Y-STAR's "Curiosityتوی یه نظر سنجی از۱۰۰۰نفر مردم سئول پرسیده

به نظر شما شماره ۱ ایدول ها کیه؟

طبق معمول G-Dragon لیدر.نویسنده اهنگ.تولید کننده.رپر گروه بیگ بنگ اول شد

جایگاه دوم بهNichkhun  عضو گروه2pmبه خطر چند زبناه بودن

جایگاه سوم بهJYJ's عضو گروه Xiah Junsu  به خاطر استعدادش در خوانندگی

جایگاه چهارم  Jay Park به خاطر استعداش در رقصیدن

جایگاه پنچم Top به خاطرcharisma

بقیه افراد انتخاب شده2AM's Jo Kwon.2PM's Taecyeon .Super Junior's Siwon

 


نگارش در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

نقاشی‌های بسیار زیبا با چهره‌های پنهان!

نقاشی‌های بسیار زیبا با چهره‌های پنهان!!


اگر با دقت به نقاشی ها نگاه کنید در دل هر کدام از آنها چهره ای پنهان را خواهید دید... اولگ در سال 1967 در اوکراین بدنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته معماری دانشگاه پلی تکنیک به اتمام رساند اما....

این نقاشی ها آثار هنرمند با استعداد و معروف اوکراینی بنام Oleg Shuplyak است که با سبکی عجیب و خیره کننده نقاشی شده اند.
اگر با دقت به نقاشی ها نگاه کنید در دل هر کدام از آنها چهره ای پنهان را خواهید دید... اولگ در سال 1967 در اوکراین بدنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته معماری دانشگاه پلی تکنیک به اتمام رساند اما با علاقه ی ویژه ای که به هنر نقاشی داشت توانست با ارائه این سبک متفاوت و با قرار دادن چهره هایی پنهان در تصاویر توهماتی را در ذهن هر بیننده برانگیزاند. شما در نگاه اول یک نقاشی با جزئیات و طبیعت بی جان و منظره می‌بینید، اما وقتی دقیق‌تر نگاه می‌کنید می‌توانید چهره‌ها را تشخیص دهید. او چهره افراد مشهوری مثل ونگوک، زیگموند فروید و سالوادور دالی را نیز کشیده است.






























نگارش در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

این سگ 1500 دست لباس دارد! + عکس

برترین ها:"روکی" سگی است که در انگلیس بیشترین ناز و عشوه را دارد و صاحب آن به نام "لنزی نوبل" سالانه هزینه زیادی برای این سگ می کند.

به گزارش برترین ها، عمر این سگ کمتر از دو سال است، این در حالی است که 1500 دست لباس های شیک دارد.

علاوه بر آن غذای روکی نیز مخصوص است و هفته ای چند بار به سالن آرایش می رود.

روکی روزانه دهها بار لباسهای خود را تغییر می دهد. طراح لباس این سگ شیک پوش می گوید: روکی کفش نمی پوشد، زیرا نمی تواند با آن به راحتی راه برود.

صاحب سگ می گوید: روکی هر غذایی را نمی خورد و غذای مورد علاقه آن مرغ آب پز است.




ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

 

یکی از مربیان آواز 17 خواننده ی برتر در خوانندگان کره جنوبی را بر اساس تُن، ارتعاش صدا، مهارت و بیان رنک بندی کرده.

 

1. JYJ Junsu (Tone: 8.5, Treble: 4, Skills: 4, Volume: 4, Expressiveness 8.5, Total: 29.5)

2. PARAN Ace (Tone: 8, Treble: 5, Skills: 4, Volume: 4.5, Expressiveness 7, Total: 28.5)

JYJ Jaejoong (Tone: 7.5, Treble: 4.5, Skills: 4, Volume: 5, Expressiveness 7.5, Total: 28.5)

3. Big Bang Taeyang (Tone: 8.5, Treble: 3, Skills: 4, Volume: 3.5, Expressiveness 8.5, Total: 27.5)

4. F.T. Island Hong Ki (Tone: 9, Treble: 3.5, Skills: 3, Volume: 4, Expressiveness 7, Total: 26.5)

2AM Changmin (Tone: 6, Treble: 5, Skills: 4.5, Volume: 4, Expressiveness 7, Total: 26.5)

SHINee Jonghyun (Tone: 7, Treble: 5, Skills: 4, Volume: 4, Expressiveness 6.5, Total: 26.5)

5. C.N. BLUE Yonghwa (Tone: 7.5, Treble: 3.5, Skills: 3.5,Volume: 4,Expressiveness 7, Total: 25.5)

MBLAQ G.O (Tone: 7, Treble: 4, Skills: 4, Volume: 3.5, Expressiveness 7, Total: 25.5)

6. SHINee Onew (Tone: 8.5, Treble: 3, Skills: 3, Volume: 3.5, Expressiveness 7, Total: 25)

7. SS501 Young Saeng (Tone: 7.5,Treble: 4, Skills: 3.5,Vol : 3.5, Expressiveness 6, Total: 24.5)

Super Junior Kyuhyun (Tone: 8,Treble: 3, Skills: 3.5,Volume: 3.5,Expressiveness 6.5, Total: 24.5)

Super Junior Yesung (Tone: 7,Treble: 3.5,Skills: 3.5,Volume: 3.5,Expressiveness 7, Total: 24.5)

8. 2AM Jokwon (Tone: 6, Treble: 3.5, Skills: 4, Volume: 3, Expressiveness 7.5, Total: 24)

9. Super Junior Ryeowook (Tone: 7.5, Treble: 3.5,Skills: 3, Volume: 3,Expressiveness 6.5, Total: 23.5)

10. TVXQ Changmin (Tone: 5, Treble: 5, Skills: 3, Volume: 5, Expressiveness 5, Total: 23)

U-Kiss SooHyun (Tone: 6, Treble: 4, Skills: 3, Volume: 4, Expressiveness 6, Total: 23)

BEAST YoSeob (Tone: 6.5, Treble: 3.5, Skills: 3, Volume: 4, Expressiveness 6, Total: 23)

11. JYJ Yoochun (Tone: 6.5, Treble: 3.5, Skills: 3.5, Volume: 3, Expressiveness 6, Total: 22.5)

C.N. BLUE Jonghyun (Tone: 8, Treble: 2.5, Skills: 3, Vol: 2.5, Expressiveness 6.5, Total: 22.5)

2PM Junsu (Tone: 6, Treble: 3.5, Skills: 3.5, Volume: 3.5, Expressiveness 5.5, Total: 22.5)

12. Daesung (Tone: 6, Treble: 3.5, Skills: 2.5, Volume: 4, Expressiveness 5.5, Total: 21.5)

B1A4 San Deul (Tone: 6, Treble: 3.5, Skills: 3, Volume: 3.5, Expressiveness 5.5, Total: 21.5)

2AM Seulong (Tone: 7, Treble: 3.5, Skills: 3, Volume: 3, Expressiveness 5, Total: 21.5)

13. Super Junior Sungmin(Tone: 6, Treble: 3, Skills: 3, Volume: 3, Expressiveness 5.5, Total: 20.5)

14. SHINee TaeMin (Tone: 7.5, Treble: 2.5, Skills: 2.5, Volume: 2, Expressiveness 5, Total: 19.5)

15. Teen Top Niel (Tone: 6, Treble: 2.5, Skills: 3, Volume: 2.5, Expressiveness 5, Total: 19)

16. TVXQ Yunho (Tone: 4, Treble: 3, Skills: 2.5, Volume: 3, Expressiveness 3.5, Total: 16)

2AM JinWoon (Tone: 6, Treble: 2, Skills: 2, Volume: 2, Expressiveness 4, Total: 16)

SHINee Key (Tone: 4, Treble: 3, Skills: 2.5, Volume: 3, Expressiveness 3.5, Total: 16)

17. Big Bang Seungri (Tone: 5, Treble: 1, Skills: 2, Volume: 2, Expressiveness 3, Total: 13

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 ... 19 صفحه بعد