"u" __کیم هیون جونگ
bia2looloo
نگارش در تاريخ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, توسط zahra saeng

It feels like I've fallen into the magic trap

من احساس میکنم که افتادم توی یه سحر و جادو
Inside of me now

درون من الان....
My heart beats for you

قلب من برای تو میزنه...
My breathe controlled by you

ضربان قلب من با تو کنترل میشه
Oh it seemed like you have opened up my heart

اوه... مثل اینه که تو قلب منو باز کردی...
I'm like a fool, feeling happy just looking at you

من مثل یه احمقم...احساس خوشحالی میکنم فقط با نگاه کردن به تو ...
So this is love

پس این عشقه ...
I finally found it

من در نهایت پیداش کردم ...


U U U who can make me smile

تو تو تو کسی که میتونی منو وادار به لبخند کنی ...
U U U I will treasure you only

تو تو تو .. فقط تورو مثل یه گنجینه دارم...
Boo boo boo trust me

به من اعتماد کن ...


So that my heart like this doesn't change

پس قلب منی که اینجوریه هیچوقت تغییر نمیکنه...


U U U are the only one in my life

تو تو تو تنها کسی هستی که تو زندگی منی ...
There's only you in my eyes

تو چشمای من تنها چیزی که هست توئه...
Everyday it feels like there's a sunny pour in my heart

هر روز مثل اینه که قلب من آفتابیه ...انگار آفتاب توش ریخته شده...
Each time when I breathe I feel great

هر روز وقتی من نفس میکشم احساس خیلی خوبیه ...
You are the reason I live on

تو دلیل زنده بودن منی...
My everything

همه چیز من ...تو همه چیز منی
There's nothing in this world comparable to you

هیچ چیزی توی این دنیا نیست که قابل مقایسه با تو باشه ...
I finally found it, this present more precious than miracle

من در نهایت اونو پیدا کردم...این هدیه، گرانبها تر از یک معجزست ...

 


U U U who can make me smile

تو تو تو کسی که باعث لبخند زدن من میشی
U U U I will treasure you only

تو تو تو ...فقط تورو مثل یه گنجینه میبینم ...
Boo boo boo trust me

به من اعتماد کن ...
So that my heart like this doesn't change

پس قلب من که اینجوریه،هیچوقت تغییر نخواهد کرد ...


U U U are the only one in my life

تو تو تو .. تنها کسی که تو زندگیه منه ...
U U U I will protect you only

تو تو تو .. من فقط از تو محافظت میکنم ...
Boo boo boo
The promise I made for you I will do everything

قولی که من به تو میدم...هر کاری برات انجام میدم..
You whom I've been dreaming of all this while

تو ، کسی هستی که همیشه تمام رویای من بودی...
I found you now

من الان تورو پیدا کردم...


U U U You're my only one

تو تو تو ... تو برای من تکی...
U U U Please trust my love

تو تو تو، خواهش میکنم به من اعتماد کن عشق من ...
Boo boo boo
From the beginning I'm born to be your only man

از همون اول من به دنیا اومدم تا فقط مرد تو باشم ...
U U U Even if it's the world's end

تو تو تو ، حتی اگر دنیا به پایان برسه...
U U U I will stay by your side

تو تو تو .. من همچنان کنار تو خواهم موند ...
Boo boo boo I promised

من قول میدم ...
I will only love you, forever

من فقط تورو دوست خواهم داشت...برای همیشه ...

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته عشق
ساعت21:55---27 تير 1391
دومین انجمن دابل اس درایران
http://ss501.takbb.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: