رحمتي:تراکتورسازي باتمام قوا به ميدان مي‌آيد
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

رحمتي:تراکتورسازي باتمام قوا به ميدان مي‌آيد
 

هافبک تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينکه تراکتورسازي در بازي برابر اين تيم با تمام قوا ما به ميدان مي‌آيد، گفت: تبريزي‌ها نمي‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده اين بازي باشند.


 کیانوش رحمتی در مورد دیدار حساس این تیم برابر تراکتورسازی تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: در طول تاریخ بازی‌های استقلال و تراکتورسازی، همیشه جذابیت بالایی داشته و تماشاگران بسیاری از این بازی استقبال می‌کنند. مطمئنا با توجه به شرایط دو تیم در لیگ امسال، حساسیت این مسابقه به مراتب بیشتر از بازی‌های گذشته است.
 
 وی با بیان اینکه تراکتورسازی می‌خواهد با پیروزی در این بازی صدرنشین لیگ شود و با تمام قوا برابر ما به میدان می‌آید، تاکید کرد: کادر فنی تیم تراکتورسازی روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است. تبریزی‌ها نمی‌خواهند مقابل تماشاگران‌شان بازنده این بازی باشند و قصد دارند با برتری در این بازی شانس قهرمانی خود را افزایش دهند.
 
 هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه در این مدت بیکار نبوده‌ایم، افزود: با توجه به فاصله کم مسابقات، در این مدت طوری تمرین کرده‌ایم که آماده این دیدار شویم. همچنین پیروزی برابر فولاد به ما کمک کرد با روحیه بسیار بالا به مصاف تراکتورسازی برویم.
 
 وی با ستودن تلاش کادرفنی این تیم خاطرنشان کرد: مظلومی و دستیارانش در این سه روز زحمات زیادی کشیده‌اند تا بازیکنان را برای این مسابقه چه از نظر فنی و چه از نظر روحی، به شرایط ایده‌آل برسانند.
 
 رحمتی در پایان گفت: با پیروزی برابر تراکتورسازی برای دیدار با پرسپولیس آماده‌تر خواهیم شد تا همانند چهار بازی گذشته این تیم تهرانی را در شهرآورد پایتخت شکست دهیم. ضمن اینکه با برتری در این دو بازی قطعا راهمان برای قهرمانی هموار خواهد شد.
 
 دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، ساعت 15:30 دقیقه فردا یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: