تيم شرفي هماني است که دور رفت ما را برد
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

تيم شرفي هماني است که دور رفت ما را برد
 

اصغر کامياب مربي تيم فوتبال شاهين در روزي که فيروز کريمي به کنفرانس پيش از بازي اين تيم با مس سرچشمه نيامده بود گفت: بازي حساسي داريم. اين تيم در روزهاي اوج شاهين در دور رفت 3 امتياز از ما گرفته واگر دست کم گرفته شود بازهم خطر آفرين است چون چيزي براي از دست دادن ندارد.


 وی ادامه داد: شرفی شناخت خوبی از فوتبال بوشهر دارد ومربی بزرگی است اما ما می خواهیم با یک بازی هجومی سه امتیاز بگیریم. در طول 90 دقیقه هر چه زودتر به گل برسیم بهتر است زیرا فشار روانی از روی دوش تیم برداشته می شود.

 کامیاب از غیبت شکوری به دلیل محرومیت خبر داد و تصریح کرد: کرار وتنهایی هم مصدوم هستند. تنهایی از کشیدگی رباط رنج می برد وپور خسروانی هم با کمر درد مواجه شده که امیدواریم برسد چون در غیاب او با کمبود مهاجم روبرو می شویم.
 
 او خاطرنشان کرد: فردا هواداران به کمک تیمشان بیایند چون این تیم متعلق به آنهاست ،کامیاب از هدفگذاری شاهین برای کسب امتیاز گفت وافزود: باید تا پایان هفته بیست وهفتم حداقل 33امتیازی شویم. ما دو مساوی خوب خارج از خانه گرفتیم و خود را باز یافته ایم.
 
 مربی شاهین در مورد اینکه چرا این تیم همواره برای بقا می جنگد هم گفت: قراردادهای ما با تیم های خوب لیگ برابری می کند. روز اول هم برای قهرمانی تیم می بندیم اما هنوز شخصیت حرفه ای نداریم و به همین دلیل هدفگذاری های اشتباه ما را به نزول می کشاند. البته مشکلات ساختاری باشگاه هم خودش در زمین بازی نشان می دهد. امیدوارم با آمدن مدیر عامل باشگاه که شنیده ام در سمت دولتی اش موفق بوده اینجا هم شاهد تغییرات ساختاری خوبی باشیم.
 
 وی در مورد تغییر در کادر فنی در صورت عدم کسب برد در بازی فردا اظهار داشت: به نظر شخصی من یا تغییرات مداوم مشکلی حل نمی شود. ما هرسال مربی عوض کرده ایم وهمیشه هم اوضاع مان فرقی نکرده.
 
 کامیاب در پاسخ به این سئوال که وقتش نرسیده نفر اول شود گفت: من در خدمت شاهین هستم وبه این مسائل توجهی ندارم. هدف من خدمت به تیم استانم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: