زادمهر:معمارزاده نياز به بازسازي دارد
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

زادمهر:معمارزاده نياز به بازسازي دارد
 

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: ميثاق معمارزاده نياز به بازسازي روحي و رواني دارد.


 محمد رضا زادمهر گفت: من در حال حاضر زیاد نزدیک باشگاه نیستم که بخواهم در خصوص پرسپولیس اظهار نظر کنم و سعی می‌کنم از طریق مطبوعات و تلویزیون اخبار را پیگیری کنم اما مسئولیت اول فنی در پرسپولیس دنیزلی است.

 وی درباره بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت عنوان کرد: درست است پرسپولیس در آبادان ۴ گل خورد اما به نظر من عملکردش چندان بد نبود. زدن ۲ گل در خانه حریف خوب است تنها مشکلی که پرسپولیس را آزار داد اشتباهات فردی بود و همین موضوع باعث شد شرایط نرمال نباشد. پس از بازی دنیزلی اظهارنظری منطقی داشت و گفت سرنوشت بازی را با فونیکه‌سی و معمارزاده مشخص کردند.

 زادمهر درباره عملکرد معمارزاده خاطرنشان کرد:‌ معمارزاده دروازه‌بانی است که از لحاظ فیزیکی فاکتورهای خیلی خوبی دارد. او در مقطعی در فولاد و سایپا عملکرد بسیار خوبی داشت و حتی راهی تیم ملی شد اما اکنون نیاز به بازسازی روحی و روانی دارد تا به شرایط ایده‌آل برگردد. این هم به ظرافت کادر فنی برمی‌گردد تا با این بازیکن چگونه رفتار کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: