صالح:استراتژي ما گرفتن 4 امتياز از دو بازي است
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

صالح:استراتژي ما گرفتن 4 امتياز از دو بازي است
 

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت: استراتژي تيم ما کسب 4 امتياز از دو مسابقه است.


 مجید صالح در نشست خبری پیش از مسابقه قردا با نفت تهران گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و همچنان می‌خواهد خود را در جمع تیم‌های بالای جدول حفظ کند ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. دو بازی مهم با نفت تهران و مس کرمان در پیش داریم که این دو بازی برای ما بسیار حیاتی است. استراتژی تیم ما این است که از دو بازی حداقل 4 امتیاز بگیریم. هر مسابقه هم برای ما حکم فینال دارد و به بازیکنانم گفته ام که در هر بازی برای کسب سه امتیاز بچنگید.

 سرمربی سایپا با اشاره به میزبانی این تیم گفت: تیم ما معمولا خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد زیرا نتایج سال‌های اخیر باعث شده تعداد تماشاگران سایپا کاهش یابند و نتوانیم تماشاگران زیادی جذب کنیم. دومین مسئله میزبانی ما این است که نمی‌توانیم میزبان استقلال و پرسپولیس در کرج باشیم و تیم‌های دیگر 17 مسابقه در خانه دارند و ما 15 بازی.

 صالح در مورد شرایط بحرانی نفت تهران گفت: ما پیش از بازی در نفت تهران با تیم‌هایی بازی کردیم که مشکلات فراوانی داشتند، ذوب آهن، نفت آبادان و داماش تیم‌هایی هستند که شرایط بحرانی داشتند با این حال ما برای نفت احترام زیادی قائلیم با این حال این تیم هنوز بالاتر از ما در جدول قرار دارد و ما با تمام توان برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: