فدراسيون بايد بازي با مس سرچشمه را تکرار کند
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

فدراسيون بايد بازي با مس سرچشمه را تکرار کند
 

روابط عمومي باشگاه راه آهن تاکيد کرد که فدراسيون فوتبال بايد بازي اين تيم با مس سرچشمه را تکرار کند.


 روابط عمومی باشگاه راه‌اهن در واکنش به اظهارات حسین عسگری نائب رئیس کمیته داوران مبنی بر اینکه ماده‌ای در آئین‌نامه انضباطی نیست که به تکرار بازی تاکید داشته باشد، اعلام کرد:

 " باشگاه راه‌آهن بر اساس ماده 38 آئین‌نامه انضباطی خواستار تکرار مسابقه با مس سرچشمه شده است. بر اساس این ماده در صورتی که مقام رسمی در برگزاری مسابقه اشتباه کند، پس از بررسی کارشناسی کمیته انضباطی می‌تواند بر اساس کیفیت اشتباه و میزان تاثیر آن در سرنوشت تیم‌ها نتیجه مسابقه را تغییر، تائید یا حکم به تکرار بازی دهد. با توجه به اتفاقاتی که در بازی راه‌ آهن و مس سرچشمه رخ داد، داور در برگزاری مسابقه اشتباه کرده و یک بازیکن غیرمجاز که باید اخراج می‌شده را در زمین حفظ کرد. داور به مربی و یا کاپیتان یا یکی از عناصر تیم راه‌آهن نگفته که اخطار به نام شخص دیگری ثبت شده. او هر دو اخطاری که به اویس کردجهان داده، مشخص است که کارت زرد به این بازیکن داده شده است. همچنین برخلاف ادعای مطرح شده از سوی ناظر بازی داور به داور چهارم اعلام نکرده اخطار را به نام شماره 7 ثبت کرده و تصاویر تلویزیونی هم چنین موضوعی دیده نمی‌شود.

 وقتی دایی و انصاری‌فرد نسبت به این موضوع معترض شدند آقای جلال مرادی اعلام کرد داور اخطار خود را اصلاح کرده بود و این حرف‌ها بعد از مسابقه به هیچ عنوان نمی‌تواند ملاک باشد. همچنین عنایت ناظر داوری زمانی که اویس کردجهان اخطار دوم را دریافت کرد در پاسخ به اعتراض انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه راه آهن به یادداشت‌های خود نگاه کرد و شخصی را کنار زمین فرستاد تا به ناظر بازی اعلام کند که شماره 2 باید زمین را ترک کند. تعجب می‌کنیم چه طور آقای عنایت در گزارشش به این موضوع اشاره نکرده است.

 متاسفانه اشتباهی صورت گرفته و حالا باید به پذیرش این اشتباه تن داد و طبق قانون بازی را تکرار کرد. کارشناسان داوری به مسئولان ذیربط بر چنین موضوعی صحه گذاشتند و امروز مدیر عامل باشگاه با حضور در کمیته انضباطی و داوران این موضوع را پیگیری کرد و امیدواریم طبق قانون کمیته انضباطی سازمان لیگ و کمیته داوران هر چه زودتر دستور تکرار بازی را بدهند تا حق و حقوق راه آهن تضعیف نشود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: