گوارديولا پيش از ديدار با ويارئال
bia2looloo
نگارش در تاريخ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, توسط maral joon

گوارديولا پيش از ديدار با ويارئال
 

سرمربي آبي ـ اناري‌ها ديدار تيمش با ويارئال در چارچوب هفته‌ بيستم رقابت‌هاي لاليگا را سخت و حساس دانست.


     بارسلونا در چارچوب هفته‌ بيستم رقابت‌هاي لاليگا فردا (يکشنبه) ميهمان ويارئالي است که اين فصل را بسيار ضعيف دنبال کرده و با 19 امتياز در رده هفدهم جدول رده بندي است.

پپ گوارديولا سرمربي آبي ـ اناري‌ها در نشست خبري پيش از بازي که به خاطر مرگ دني موتسينوس روزنامه‌نگاري که هفته‌ گذشته بر اثر سانحه رانندگي فوت کرد با يک دقيقه سکوت آغاز کرد، گفت: به خوبي مي‌دانيم که مقابل چه تيمي بازي مي کنم، اين بازي براي ما اهميت بسيار زيادي دارد و نمي‌خواهيم بيش از اين امتياز از دست بدهيم. مشکل ما در اين بازي اين نيست که در خانه حريف به ميدان مي‌رويم، بلکه مشکل اصلي بازيکنان اين تيم هستند. ويارئال بازيکنان بسيار خوبي در ترکيب دارد و جايگاه کنوني آن‌ها اصلا شايسته اين تيم نيست. آنها بازي‌هاي زيبايي را به نمايش مي گذارند. اميدواريم که بتوانيم در اين ديدار بازي زيبايي هميشگي خود را به نمايش گذاريم و سه امتياز را کسب کنيم.


پر افتخارترين سرمربي تاريخ آبي ـ اناري‌ها درباره بازي برگشت مقابل رئال مادريد در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا که هفته‌ گذشته برگزار شد گفت: رئال مادريد در اين بازي نمايش بسيار خوبي داشت و بازي زيبايي را به نمايش گذاشت. طبيعي است که در مقابل تيم بزرگي همچون رئال مادريد نتوان در 180 دقيقه تيم برتر ميدان بود، ما در اين دو ديدار با مشکلاتي مواجه شديم. رئال تيم بزرگي است و طبيعي است که هوادارانش به اين تيم افتخار کنند، اما از اين که توانستيم به مرحله نيمه نهايي صعود کنيم، بسيار خوشحالم و احساس بسيار خوبي دارم.


بارسلونا در مرحله نيمه نهايي بايد به مصاف والنسيا برود، ديدار رفت دو تيم چهارشنبه اول فوريه در ورزشگاه مستايا و ديدار برگشت يک هفته‌ بعد از آن در نوکمپ برگزار خواهد شد.

در جدول رده بندي رقابت هاي لاليگا، رئال مادريد با 49 امتياز صدرنشين است و تيم هاي بارسلونا و والنسيا به ترتيب با 44 و 35 امتياز به ترتيب در رده هاي دوم و سوم هستند.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: